تلفن تماس : 02122903370

آدرس : تهران، خيابان دكتر علي شريعتي، دوراهي قلهك، نبش كوچه مرشدي، بيمارستان فوق تخصصي كيان

پست الكترونيكي : info@kian-hospital.com

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳

بيمارستان فوق تخصصي كيان تهران

راهنماي ترخيص بيماران

راهنماي ترخيص بيماران

پروتكل ترخيص ايمن به روش اسمارت ( SMART ) براي بيماران و همراهان عزيز ايجاد شده است تا ايمني بيمار رعايت گردد. حتي پس از ترخيص بيمار و زماني كه بيمار به منزل تشريف برده است ايمني وي براي بيمار كيان حائز اهميت مي باشد. چنانچه در خصوص موضوعات زير ابهامي برايتان بوجود آمد مي توانيد با بيمارستان ارتباط برقرار كرده و راهنمايي لازم را دريافت كنيد.
چنانچه در خصوص هر يك از موارد زير سوالي داريد، از همكاران ما بپرسيد، ما با پزشكان شما ارتباط برقرار كرده و ظرف ۲۴ ساعت پاسخ هاي ممكن را به اطلاع شما مي رسانيم :

SIGNS : علائم و نشانه ها / شكايات مهم و حياتي
Medications : سوالات و نكات مربوط به استفاده از داروهاي جديد، تغيير داروها و ...
Appointments : زمان ويزيت بعدي و ...
Results : نتايج تست هاي معوق و ...
Talk with Me : هر موضوعي كه باعث نگراني بيمار شده و نياز است سوال نماييد


جهت برقراري ارتباط با مسئول پيگيري امور بيماران بيمارستان كيان، با شماره تلفن ۲۲۹۰۳۳۷۰، داخلي ۳۱۱ مي توانيد تماس حاصل نماييد.

بيشتر بدانيد :
یكی از مهم ترین گلوگاه‌ها در زمینه خدمات مراقبت ارائه شده به بیماران در بیمارستان كه می‌تواند ایمنی بیمار را تهدید كند مرحله ترخیص بیمار از بیمارستان به منزل می‌باشد.
كادر درمان بیمارستان كيان همواره توجه دارد كه فرایند ترخیص نه به معنای قطع مراقبت بلكه به عنوان جزئی متاخر از زنجیره مستمر مراقبت می‌باشد. ادامه مراقبتی كه الزاماً همانند حضور بیمار در بیمارستان با حضور مستمر كادر بالینی همراه نیست بلكه شكل این ارتباط به اجرای توصیه‌های مراقبتی ارائه شده حین بستری و هنگام ترخیص تغییر می‌كند.
ترخیص ایمن در نمای ظاهری را می‌توان اینگونه تعریف نمود كه ترك بیمارستان توسط بیمار ایمن بوده، ریسكی بیمار را تهدید نمی‌كند.
توانمندسازی بیمار در مراقبت از خود با كاهش اتكاء به محیط بیمارستان یكی از مهمترین اهداف ترخیص ایمن می‌باشد و آموزش اثربخش حین ترخیص یك فرایند كلیدی برای تضمین تداوم مراقبت ایمن بیمار می‌باشد.
ترخیص ایمن فرایندی تیمی است شامل بیمار و خانواده اش به عنوان اعضای اصلی و ثابت تیم، پزشك معالج، پزشكان مشاور، پرستار، مددكار بیمارستان، متخصص تغذیه و .....
افراد آسیب پذیر (مانند سالمندان و افراد مقیم مراكز نگهداری، افراد دچار مشكلات روانشناختی و ....) دارای ریسك بالاتری نسبت به سایر بیماران پس از ترخیص هستند و توجه ویژه‌ای می‌طلبند. بیمارستان كيان برای این بیماران با مشاركت نهادهای اجتماعی مرتبط برنامه دارد و مددكاران اجتماعی این مجموعه نقش خود را در این زمینه به طور كامل ایفا می‌نمایند و تیم رهبری و مدیریت بیمارستان كيان حمایت لازم را بعمل می‌آورد.